Понедельник, 29.04.2024, 06:31Главная | Регистрация | Вход

Міні-чат

Статистика

Яндекс.Метрика Проверка PR и ТИЦ
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу

Лучшее на сайте

Іконопис книжкова мініатюра мозаїка фреска Выдающиеся художники Готика дадаизм ДРЕВНЕРУССКОЕ ИСКУССТВО основные понятия Жанры изобразительного искусства Искусство Древнего мира средневековья Знаменитые памятники скульптуры Знаменитые памятники живописи и рис Архитектурные памятники и ансамбли Знаменитые памятники живописи и рис Искусство второй половины XIX и XX История Живописи Знаменитые памятники живописи и рис http://www.ex.ua/get/1570629 Українське образотворче мистецтво Архітектура та образотворче мистецт Kumi Yamashita Куми Ямашита тени Jelly Bean Эрик Даг Народная игрушка Візантійське мистецтво Пам'ятками романського зодчества романська архітектура Середньовіччя «Ізборник Святослава» «Бучацьке євангеліє» «Добрилове євангеліє» «Мстиславове євангеліє» «Остромирове євангеліє» «Юрієве євангеліє» Видіння Св. Бернарда Сандро Боттічеллі Таємна Вечеря Філіппіни Ліппі Брацлавщина Волинь Київщина класицизм рококо романтизму Архітектура Франції Стиль ампір Запорожець за Дунаєм Назар Стодоля Шевченко-художник витинанка Архітектура різних країн світу. Абстрактна композиція Секрет мистецтва графіки. интерьер Вчитель вчителю. Розробка з образот МОЗАЇКИ МОНУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО. ЕСКІЗ ВІТР фрески диво спектаклю народжується диво спектаклю Простір і об'ємно-просторова форма Сюжетно-тематична композиція Акваріум в інтер'єрі Майстерня живописця Мальовничі гори Насиченість передача плановості

Поиск

Каталог файлів
Главная » Файлы » Все для 1 класу » Розробки уроків

Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображення. «Веселий сніговик»
[ · Скачать удаленно (Презентация) ] 05.02.2014, 23:47

Урок № 17

Тема: Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображення. «Веселий сніговик»

Мета: навчати свідомо визначати положення аркуша паперу залежно від форми та положення об’єкту зображення; продовжувати закріплювати поняття «симетричний малюнок»; навчати учнів визначати центр композиції; засвоювати основи симетричної композиції; формувати навички роботи в техніці гуаші; навчати дітей виявляти емоційне ставлення до краси зимової природи, працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; виховувати спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

Обладнання: репродукції картин відомих художників, альбом для малювання; кольоровий картон; простий олівець; гумка; фарби — гуаш або акварель; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Хід уроку

I.         Організаційний момент

II.      Повідомлення теми і мети уроку:

          Сьогодні на уроці ми вчитимемося малювати веселих сніговичків, вчитимемося правильно розміщувати їх на малюнку.

ІII.  Вивчення нового матеріалу

1.        Розповідь учителя

          Ми вже знаємо, що найбільше білого кольору ми бачимо взимку. Усе навкруги вкриває Зима пухнастою білою ковдрою. На білому снігу, мов на білому аркуші, вона створює свої казкові малюнки.

2.        Організація сприйняття творів мистецтва

(Учитель демонструє репродукцію картини, на якій зображено сніговика на тлі пейзажу.)

Бесіда

          Що можна сказати про цю картину?

          Який настрій вона створює? (Розповіді учнів.)

          Яке місце на картині займає сніговик?

          Що допомогає художникові відтворити зимовий настрій?

          Пропорції картини більші у ширину. Чому, на вашу думку, художник обрав саме такі пропорції?

          Якби вам необхідно було зобразити лише сніговика на пагорбі, то які пропорції зображення ви обрали б?

(Учитель демонструє фрагменти картини квадратних та вертикальних пропорцій, пропонує учням відповісти, як змінюється настрій зображення залежно від зміни пропорцій картини.)

          Складіть невеличку розповідь за картиною. (Розповіді учнів.)

          А ось який вірш чудовий склав С. Маршак.

Ми не їли, ми не пили

Бабу снігову ліпили.

Тихне в місті дзвін трамваїв,

Місяць вже встава,

Наша баба сніговая

буде не сама.

 За С. Маршаком

          Давайте й ми намалюємо Веселого сніговита але вже за допомогою фарб. Яким кольором ми малюватимемо сьогодні? Слід звернутися за порадою до королеви Райдуги!

          Добре,— сказала королева Райдуга,— усе, що розташовано позаду головного зображення на нашому малюнку, художники називають фоном. Пейзаж або стіна будинку, біля якого стоїть наш Веселий сніговик,— це її фон.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1.        Творче завдання

Учитель малює на дошці композиційні схеми і пропонує учням обрати правильну, обґрунтувавши свій вибір. Потім учитель малює крок за кроком спочатку схему побудови загальної форми, потім — деталі. (Можна об’єднати учнів у групи, запропонувавши одним намалювати Веселого сніговика, а решті — його родину.) 

2.        Правила роботи і техніка безпеки

          Головне зображення на малюнку не приховується по кутках аркуша, а розташовується посередині.

          Головне зображення на малюнку не повинне бути завеликим або замалим.

          Малюємо чистими фарбами і ретельно вимиваємо пензлик, коли переходимо від одного кольору до іншого;

          Не використовуємо під час малювання кольори безпосеред¬ньо з банки, а змішуємо їх на палітрі.

          Під час роботи не розмахуємо пензлями й олівцями.

          Обережно поводимося з водою і фарбами.

Під час виконання роботи вчитель (за потреби) надає індивідуальну допомогу.

V.   Підсумок уроку:

1. Обговорення учнівських робіт.

2. Бесіда:

          Що найбільше сподобалось на уроці?

          Як же слід розміщувати зображення на малюнку?

3.        Прибирання робочих місць.

Категория: Розробки уроків | Добавил: barbados
Просмотров: 3042 | Загрузок: 467
| Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Светлана Крохмалёва© 2024 | Бесплатный хостинг uCoz